"Space travel requires more than just the rocket"

Influencer marketing

Skab tillid til din målgruppe

1
Udarbejdelse af kampagnebrief

Inden kampagnen igangsættes udformer vi i samarbejde med jer kampagnen ud fra jeres specifikke målsætninger, krav og ønsker. 

2
Identificering af de rette influenter

Vores dygtige team har øje for at identificere de rette influenter som passer til lige præcis jeres brand og kampagne, så vi sikrer 100 % brand-fit.

3
Aktivering af
influenter
Vi varetager dialogen med influenterne, så de er briefet på opgaven, herunder kampagnens målsætninger, juridske regler og deadlines.
4
Afrapportering og
resultater

Efter endt kampagne modtager i en afrapportering og evaluering, hvor I kan se influenternes samlede og individuelle performance. 

Mikro influenter

En mikro influent har typisk mellem 500-10.000 følgere. Det betyder, at mange af influentens følgere i stor grad vil være venner og bekendte. Relationen til følgerne betyder at følgerne kan identificere sig med influenten, da de er i øjenhøjde. Troværdighed, høj engagement og autencitet er derfor i den grad kendetegnet ved mikro influenter.

Anvendelse af mikro influenter er især essentielt, hvis det handler om at få personliggjort dit brand og skabe troværdighed om dit budskab.  

MAKRO INFLUENTER​

En makro influent har typisk fra 10.000-100.000 følgere. De er oftest kendte for deres Instagram profil og det univers, de har skabt på platformen. Fordelen ved makro influenter er, at de giver dig en mulighed for at nå ud til et utrolig stort publikum på kort tid, og er derfor super gode til eksempelvis produktlanceringer og stor eksponering. 

I et samarbejde med en makro influenter kan du forvente, at det er en person, der har et stort netværk af folk med samme interesser som influenten. Derfor kommer dit brand eller dit produkt til at indgå i nogle sociale fællesskaber, hvor der både vil blive skabt noget stærkt content omkring dit brand, og hvor du samtidig får nogle stærke brandambassadører.   

MEGA influenter

En mega influent har fra 100.000 følgere og op. De defineres som en kunstner, en skuespiller, en sportsmand eller noget helt fjerde. Overordnet set handler det blot om, at vedkommende er alment kendt i den brede befolkning. Hvis du ønsker at dit brand skal vokse globalt, så er det oftest her, du skal bruge dine ressourcer.